Notícies

La gastronomia peniscolana es promociona en les Festes de la Magdalena a Castelló
12 marzo 2026

La gastronomia peniscolana es promociona en les Festes de la Magdalena a Castelló

L'Associació Gastronòmica de Peníscola ha protagonitzat un espectacle de cuina en la Colla del Rei Barbut de Castelló, en plenes festes de la Magdalena.
Xefs de Peníscola han cuinat i oferit una degustació de més de 300 tapes en aquesta emblemàtica Colla amb els productes típics de la gastronomia autòctona de la Ciutat a la Mar.
Tapa amb mariscos locals i dos pinxos, una torrada de verdures de l'horta amb cavalla fumada i l'altra amb alvocat i gamba blanca de la nostra llonja han fet les delícies de les i els assistents a la cita que, a més, han comptat amb un cambrer d'excepció, el mateix alcalde de la ciutat, Andrés Martínez, que ha acompanyat a la delegació peniscolana en aquest acte promocional de la gastronomia local.

Volver al listado de noticias » »
Peñiscola - Sede ElectrónicaTurismo Peñiscola