Notícies

La cuina peniscolana ix al carrer amb tapes i demostracions de cuina en viu
23 octubre 2025

La cuina peniscolana ix al carrer amb tapes i demostracions de cuina en viu

  • Aquest pròxim dissabte, en la plaça de Santa Maria, xefs locals oferiran alguns dels seus plats en versió tapa a preu reduït i protagonitzaran diferents sessions de espectacle de cuina on compartiran els seus trucs i receptes amb les i els assistents
  • La cita gastronòmica tindrà lloc a partir de les 11.00h i fins a les 21.00h; durant el matí, a més de la degustació de tapes hi haurà també tallers infantils de cuina i decoració; a partir de les 17.00h la cuina en viu

L'àrea de Turisme de l'Ajuntament de Peníscola proposa aquest dissabte dia 25 d'octubre una cita amb la gastronomia local en una jornada que inclourà degustació de diferents tapes, espectacles de cuina i tallers de cuina per als més xicotets. Els xefs dels restaurants Caffé del Mar, Fifty Five Burger Café, Mareva Blue, el Mercat, Nacra Brunch & Drunch, Porta d'Irta i Roca Mar protagonitzaran aquest esdeveniment culinari que arrancarà a les 11.00h i es clausurarà a les 21.00h.

Per només quatre euros per tapa es podran degustar una desena de receptes com l'arròs amb sépia i ventresca de tonyina roja, les mini fifty-five burgers, els bastonets de formatge amb melmelada de tomaca, els tacs de corder de llet confitats a baixa temperatura, rostes i maionesa de figues i ceba adobada, el pastís de formatge amb xocolate blanc i base de croissant, l’olleta a l'estil peniscolà, el calamar temperat amb emulsió de mango, l'amanida de burrata amb tomata rosa o la caldereta marinera de marisc.

A més, durant el matí els més xicotets trobaran tallers infantils, totalment gratuïts, on elaborar senzilles receptes i decorar parament de cuina.

Durant la vesprada, les i els xefs Camelia Mihai, Xavi Marqués i Bali Constantin Tudose mostraran en directe com elaboren alguns dels seus plats, compartiran recomanacions i oferiran el millor del seu receptari als qui acudisquen a la Plaça Santa María a partir de les 17.00h, ubicació on es desenvoluparan totes les activitats des del matí.

Volver al listado de noticias » »
Peñiscola - Sede ElectrónicaTurismo Peñiscola