Notícies

Comencen les obres de canalització de l’enllumenat públic en la urbanització Urmi de Peníscola
15 noviembre 2013

Comencen les obres de canalització de l’enllumenat públic en la urbanització Urmi de Peníscola

Aquesta setmana han començat les obres de canalització per a l’enllumenat públic als carrers de Cuba i de Mèxic, de la urbanització Urmi, després de la redacció de l’Estudi Bàsic de Seguretat i Salut i l’Estudi de Gestió de Residus.
L’actuació completa la primera fase, duta a terme l’any passat; “amb aquests segona fase acaba la renovació d’aquestes canalitzacions de l’enllumenat públic en aquest entorn, i la instal·lació de noves lluminàries”, ha explicat el regidor d’Urbanisme, Romualdo Forner, durant la visita a aquest inici d’obres, a l’alcalde de la ciutat, Andrés Martínez, que ha volgut conéixer-ne l’estat d’execució.
Aquestes obres responen a una reivindicació veïnal d’aquest entorn singular, que va ser construït fa quasi quatre dècades. Els carrers no tenien enllumenat públic lluny dels habitatges i això és el que l’Ajuntament de la localitat ha solucionat a través d’aquestes dues actuacions.
Aquesta segona fase, inscrita dins dels Plans Provincials d’Obres i Serveis, que impulsa la Diputació de Castelló, suposa una inversió de 25.063,50€, dels quals, l’administració local aporta n’14.063,50€.



Volver al listado de noticias » »
Peñiscola - Sede ElectrónicaTurismo Peñiscola