Notícies

La processó de Dijous Sant a Peníscola estrena itinerari davant de milers d'espectadors
29 marzo 2013

La processó de Dijous Sant a Peníscola estrena itinerari davant de milers d'espectadors

La processó de Dijous Sant a Peníscola estrenava ahir nou itinerari, un recorregut més ampli que l’habitual, que va traslladar els passos de les processons del carrer de Fulladosa a la Baixada del Portal Fosc, per tal de recórrer les murades renaixentistes d’un dels exponents més importants i millor conservats de l’arquitectura militar d’aquest període en el nostre país.
Milers de visitants, turistes i curiosos van dibuixar a les vores del camí una senda que va acollir els diferents passos i la nova peanya portada pels xiquets que enguany faran la Primera Comunió.
Aquesta nit, durant la processó de Divendres Sant, es repetirà el recorregut ampliat per donar cabuda als centenars de participants.

Volver al listado de noticias » »
Peñiscola - Sede ElectrónicaTurismo Peñiscola