Restriccions de trànsit i estacionament BMW MOTORRAD

A partir del dilluns 12 d'octubre fins al dimecres 21 d'octubre

Des del 12 d'octubre, a les 06.00 hores, fins al 21 d'octubre

No es permet l'estacionament de vehicles en el pàrquing interior del Centre d'Estudis, ni tampoc a l'esplanada exterior del port per motiu dels muntatge, posterior desenvolupament i desmuntatge de l'esdeveniment de BMW MOTORRRAD DAYS 2025

Des del dimecres 14 d'octubre
  • Prohibit l'estacionament en el carrer de la Cova (en el tram d'accés al pàrquing de l'antic càmping Bellavista) i la part interior del pàrquing
  • Prohibit l'estacionament de vehicles en l'avinguda Akra Leuke i el carrer Llevant
Des del dijous 15 d'octubre i fins al diumenge 18

Tallades al trànsit l'avinguda Akra Leuke i el carrer Llevantt

  • Els vehicles autoritzats a entrar i eixir del recinte portuari podran fer-lo a través del a través de carril addicional degudament habilitat en els voltants de la barrera d'accés al nucli antic.

Restriccions del trànsit de vehicles

  • L'eixida de la plaça Zaragoza quedarà tallada al trànsit cap a Akra Leuke, es procedirà a canviar el sentit del trànsit de les vies limítrofes per a facilitar l'accés i eixida tan sols a residents
  • Els carrers Platja i Molino seran de doble sentit de circulació només per als veïns residents i estarà prohibida la circulació a la resta d'usuaris.
  • S'habilitarà dins del port pesquer un estacionament exclusiu per a motocicletes (espigó del port). Tan sols es permetrà l'accés a aquest punt a aquesta mena de vehicles i a través de carril addicional degudament habilitat en els voltants de la barrera d'accés al nucli antic.
  • L'accés i eixida de residents del nucli antic estarà habilitat, únicament, a través de l'avinguda de la Mar, estant restringit a la resta d'usuaris.

Restriccions de trànsit amb motiu de les rutes de motos

Divendres 16, dissabte 17 i diumenge 18 (fins a les 15.00h)
  • Prohibició d'estacionament al carrer d'Irta (tram des del C. de l'Hort fins a la Pl. de la Constitución) i Pl. de la Constitución (tram entre Rei Llop i C. d'Irta).

Parades Bus

Del dimecres 14 al divendres 16 al matí

Inici i fi de tots els serveis a la Pl. de la Constitución. Queden anul·lades les parades del C. Marcelino Roca i de l'Av. de la Mar

Del divendres 16, a partir de les 14.00h, fins al diumenge 18

Inici i fi de tots els serveis a la Pl. d'Illueca.

Peñiscola - Sede ElectrónicaTurismo Peñiscola