Idiomes
Notícies
Peníscola acull el I Campionat del Món de Pesca Mar-Costa Masters
La Diputació de Castelló suma l’anunci del I Campionat del Món de Pes Mar-Costa Masters a la seua aposta pel turisme esportiu. Així, el govern de la província incorpora aquesta nova competició, adreçada a persones majors de 55 anys, i que es desenvoluparà a Peníscola del 30 de setembre al 7 d’octubre, al seu calendari anual adreçat a internacionalitzar el seu projecte 'Castelló Escenari Esportiu’.
El diputat provincial d’Esports, Luis Martínez, ha explicat en la presentació del campionat que “és molt important per a nosaltres que l’esport internacional pose l’atenció en la nostra terra, perquè és una manera excel·lent per fer que potencials turistes de tot el món experimenten les virtuts de la província de Castelló com el millor escenari esportiu durant tot l’any”.
En aquest sentit, Martínez ha fet relleu especial en el fet que “les característiques d’aquest campionat el fan especialment interessant per a Castelló: hi vindran participants estrangers, pernoctaran en els hotels de la província i coneixeran en primera persona la costa de la mà d’un dels municipis més bonics de la nostra província, imatge emblemàtica del nostre turisme”.
És d’assenyalar que aquest campionat està convocat per la Federació Internacional de Pesca en Mar, organitzat per la Federació Espanyola de Pesca i Casting i la Federació de Pesca de la Comunitat Valenciana, amb la supervisió del Comité Internacional de l’Especialitat.
Per part de l’organització, Juan Antonio Barreda ha agraït a la Diputació “les facilitats que dóna per a l’organització d’esdeveniments en la província”. A més, ha posat en valor no només la perspectiva esportiva sinó també la turística. “El campionat tindrà quatre mànegues de competició per a les quals alguns participants ja han vingut, juntament amb les seues famílies, a gaudir de la província i per preparar la competició. És el cas, per exemple, de l’equip belga, que ja durant aquest estiu va vindre amb les famílies a Peníscola; o de l’equip de Sud-àfrica, que atraurà més de 25 persones perquè aquesta competició serveix com a punt de trobada de les seues famílies residents en diversos països europeus, i que vindran a Castelló a gaudir de l’esport i del turisme”.
A més, l’organització del campionat ha dissenya còmodes paquets turisticoesportius que inclouen els costos d’hostatge dels participants amb la finalitat de facilitar-ne al permanència en la província durant els dies de la competició.
Pel moment, hi ha confirmats ja una desena de països participants, cosa que l’organització ha valorat molt positivament, tenint en compte que és el primer any que s’hi organitza.
Reforç a la internacionalització del turisme esportiu
La presentació d’aquest campionat internacional en la Diputació de Castelló és un pas més en el camí que està traçant amb intensitat el diputat d’Esports per mostrar al món les virtuts de Castelló a través de l’esport.
Així, Luis Martínez ha participat en l’última setmana en dues de les fires més importants del turisme esportiu (Unibike Madrid i Berlín Vital) després de les quals s’hi han anunciat noves proves esportives “que portaran beneficies a la nostra terra per la seua dimensió internacional” com en el cas del circuit mundial de patinatge World Inline Cup o el Campionat del Món de Trail.
Volver al listado de noticias » »
accesibilidad · avís legal · contacte






