Idiomes
Notícies
Peníscola obre la inscripció per a l’Escola d’Estiu
- Adreçada a xiquets de 2 a 12 anys, ofereix setmanes i quinzenes en els mesos de juliol i agost
- La inscripció pot realitzar-se des d’avui, en línia, a través de la pàgina web www.escolaestiupeniscola.com o en l’oficina del carrer Vilanova d’Avinyó, 63.
La Regidoria de Benestar Social de l’Ajuntament de Peníscola, a través de l’empresa concessionària del servei, OCA GRUP, obre la inscripció per a l’Escola d’Estiu, «projecte social que pretén conciliar la vida laboral amb la familiar en mesos en què la majoria de famílies de la nostra població estan dedicades al sector serveis per la temporada turística» ha explicat la regidora de l’àrea, María Jesús Albiol.
Les activitats programades estan adreçades, com cada any, a edats compreses entre els 2 i els 12 anys, «i s’adapten, per trams d’edat i es divideixen per setmanes o quinzenes, en diferents horaris, per ajustar al màxim l’oferta a les necessitats de cada família» ha explicat Albiol.
La inscripció pot realitzar-se des d’avui, en línia, a través de la pàgina web www.escolaestiupeniscola.es o en l’oficina del carrer de Vilanova d’Avinyó, 63.
Enguany, l’eix temàtic està relacionat amb el món de la màgia i la història de Harry Potter, sota el nom Un Estiu a Hogwarts, s’han programat activitats relacionades amb la màgia, a més de gran varietat d’excursions i propostes relacionades amb l’esport i la psicomotricitat. Les sortides previstes són al Museo de la Magia del Mago Yunke, la pràctica de Pàdel surf en la platja Nord, excursió al recinte del Grand Prix de Paintball Peníscola, excursió al Delting Parc de Sant Carles de la Ràpita, una excursió al parc aquàtic Aquarama de Benicàssim, excursió en tren al Parc Ribalta de Castelló, Gimcana pel port pesquer o acampada nocturna, entre altres.
Totes les activitats tenen un vessant lúdic amb uns objectius basats en l’educació en valors, per tal de gaudir del treball en equip, les manualitats, els trucs de màgia, la robòtica educativa, la cuina, la ciència, els jocs d’aigua, així com la festa de l’escuma, holi colors, inflables, cars bojos, festa de globus, etc.
Els períodes de l’escola són:
Juliol:
Del 2 al 13 i del 16 al 28
Agost:
Del 30 de juliol al 10 d’agost i del 13 al 27 d’agost
Matins:
de 10:00 a 13:00h = 73€
Mitja jornada amb menjador:
de 10:00 a 15:00h = 140.50€
Dia complet sense menjador:
de 10:00 a 13:00 i de 15:00 a 18:00h = 134.50€
Dia complet amb menjador:
de 10:00 a 18:00 = 213€
accesibilidad · avís legal · contacte






